måndag 23 maj 2011

urock, motherfucker, uurrrrroooock, you motherfucker, YE-EAH.

Hej alla vänner. Nu är det såhär att jag har en överraskning åt er (hohohohoho, busigt).
Nejmen, eftersom att det är mycket skola just nu, och jag faktiskt ska försöka göra något för att få lite bättre "betyg", så ska jag lägga ner lite tid på det faktiskt nu i veckan. Har två läxor tills imorgon, och jag har, stolt som jag nu då är, gjort båda. Biologi och fysik in my ass, men ändå. Stolt är jag. *klappar mig själv på huvudet*
Meeen, överraskningen då. Den kommer i helgen förhoppningsvis. Är friggin' excited! Det var faktiskt min käre mors idé. Hm, kan någon gissa vad det är tro? Gissa på bara c:

Nu lyssnar jag på Rob Zombie. Ny dag imorgon. Tar ut lite ilska som fortfarande är kvar över min svenskalärare. JA, OKEJ, JAG HAR SVÅRT ATT SMÄLTA ATT VISSA MÄNNISKOR ÄR NÅGOT MER IQ-BEFRIADE ÄN ANDRA. Ni får vänja er vid det, hmphmphhmp.
Rob Zombie är jävligt bra på det sättet att dom får en att känna sig... hm... man får liksom en känsla att man dödar något när man lyssnar på vissa låtar. OCH NEJ, jag kommer inte bli någon slags massmördare. Men jag menar, dom är sköna att lyssna på. Att jag skulle döda min svenskalärare kanske hade varit lite att ta i, liksom. Men ändå. Rob Zombie är typ svinbra faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar