tisdag 24 maj 2011

thank god it's tuesday.

Vanligtvis hatar jag tisdagar mer än någon annan dag på hela veckan. Varför har man lagt på många tråkiga ämnen på en och samma dag? Fysik, biologi och matte är liksom... blä.
Men så hände där något idag, eftersom att precis innan vår sista lektion (biologi, med andra ord) skulle börja satt jag och några till i min klass och pluggade i klassrummet. Det var svintyst. Eller jag tror det. Jag hörde inte så mycket, eftersom att jag satt och lyssnade på Blink. Och så vibrerar mobilen och det står att jag fått ett nytt sms från Beata. 
"Någon av mina föräldrar hänger med till gbg och tar oss dit och hem, men verkar inte som dom har lust att hänga med på konserten, går det bra tror du?"
Och jag skrek. Fyfan vad glad jag blev. JAG SKA SE HÅKAN HELLSTRÖM OM 11 DAGAR.
okjgfcxhcgvjbknölmkjlghgcujvkmln,.
Sen då? Jo, sen skickade jag några damp-sms till henne och försökte förklara hur otroligt glad hon gjorde mig.
Efter att ha behövt gå hem i 45 minuter så kom jag in i mitt rum, och då visar det sig att min kära mor har varit och köpt dels en grej till HELGENS ÖVERRASKNING , och dels en slags anslagstavla jag behövt så länge. tacktacktack, käre mor min.
Så, när mamma kommer hem om någon timme ska hon hjälpa mig att beställa biljett till Håkan. Damn, vad glad jag är just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar