måndag 23 maj 2011

Mrawr!

Hallå därute! Måndag. lkjhgfyhbjk. Min svenskalärare är fortfarande lika stöööööörd. Om inte ännu stördare än förut. Och jag har fortfarande lika mycket att göra. Om inte mer.

FÖRRESTEEEN. Jag kollade precis på Nässjö Coverfestivals hemsida. OCH JAG SKA DIT. Det kommer nog bli svinkul med Don't hesitate och Nicke Borg och massa annat som jag inte riktigt vet än. Mycket folk kommer det nog vara, det händer liksom aldrig riktigt något i Nässjö. Kul att det är i skolavslutningsdagarna också. :'3 ehe, jag längtar.
Nu är det bara att se om man SKA på Håkan eller inte också. Får hoppas det, annars har jag ju coverfestivalen (btw är det nog världens sämsta namn) att se fram emot nu också, men ändå.
Vi får hoppas att vi ses om 12 dagar, vackra mannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar