måndag 30 maj 2011

Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

Denhär dagen har varit helt fucked up och heeeeeeeelbra på samma gång.

Skolan gick rätt snabbt ändå. Men sen när jag kom hem så fanns där ett par batterier jag skulle sätta i kameran. Hade laddat dom över heeeela natten och inte kunnat somna på 56787654 timmar eftersom att en lampa har blinkat hela natten. Och vad händer? Jo, det är FEL BATTERIER. Fel sort osvosvosv. Då fick jag ett SÅÅÅÅNTHÄÄÄÄR *visar med armarna* Rage-anfall.
På samma gång slutade mitt internet fungera och jag höll, bokstavligt talat, på att slå in skärmen.
Men istället satte jag i "Känn ingen sorg för mig Göteborg"-albumet i cd-spelaren och åååååååhåååååå, vilken lycka.
Under låten "Uppsnärjd i det blå" kommer min käre mor in i mitt rum. HON HAR VARIT OCH HÄMTAT UT BILJETTEN. Så nu sitter jag här med ett mega-smile, en biljett och en chokoladen-boll. Så nu känner jag mig som värsta ninjan och bara... "JAG HAR EN BILJETT NANANANAN"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar