söndag 29 maj 2011

#fuckschool

Hallådär. Jag är ledsen för några halvt dampiga inlägg igår. Det var natt och jag var trött men jag ville inte gå och lägga mig. Då blir det ju så ibland... :3
Vet ni? Jag har inte alls mycket till ångest för att det är Måndag imorgon faktiskt. Jag har inte vart i skolan på 5 dagar, en skolvecka alltså (eftersom att jag var hemma Torsdag och Fredag), och nej, jag känner ingen vidare ångest. Det brukar det vara annars på Söndagar. Söndagar kan gå och dra åt helvete, MMMHHMMMMM.

Måndag: Ingenting speciellt. Ska kanske försöka ut och springa, om förkylningen försvinner, vill säga.
Tisdag: Antagligen matte-eller geografi-prov. Jag har båda kvar. Fuuuu. Sen är det Fysik och Biologi-läxa också.
Onsdag: ^
Torsdag: LEEEDDDIIIIIG. Antagligen bara sitta här och lata mig.
Fredag: Ingen skola, däremot så går klockan 13:17 tåget mot Skövde. Där kommer Beatabosen stå och vänta (förhoppningsvis, haha!) Sen drar vi hem till Hjo :3
Lördag: HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKAAAAAAAAAAAN I GÖTEBOOOOOOOOORG. <3
Söndag: Hjo. I Love Hjo. :')

Proven kan bajsa på sig. MHM.

  • Matteprov
  • Geografiprov
  • Svenskakomplettering
  • Samhälls"prov"


När jag går hem ifrån skolan på Onsdag ska de tre första vara strukna. Samhäll'en väntar jag med till näst-nästa vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar