fredag 28 september 2012

När förtrollningen är bruten är det dags att ge sig av.

Sitter i höstmörkret (ja, inomhus) och lyssnar på Moneybrother.
Har haft praktik hela veckan lång, på Lidl. Det var väl som det borde vara i en livsmedelsaffär från Tyskland: Varor att packa upp, pensionärer att hjälpa, pensionärer att bli irriterad på, tyskar att inte förstå ett ord av vad de säger.
Nåja, jag sitter i alla fall och äter upp min lön just nu. Godis, chips och cola är helt okej ändå. Helt okej; och värt det.

>>Här får ni en låt att lysa upp höstmörkret med<<

>>Och här får ni en till<<

Det är så mycket som händer känns det som. Imorgon är det seriepremiär för ungdomslaget, på söndag är det för damlaget. Ska alltså spela två basketmatcher i helgen, med en lite smått stukad fot. Ber till alla möjliga gudar för att det inte ska förvärras.

Detta rör inte er ett skit, jag vet. Men jag måste få skriva av mig lite. Inte för att det är någon tung börda att tänka på dessa saker, men ni förstår säkert. Förhoppningsvis.

Nåja, god natt på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar