onsdag 24 augusti 2011

Sims 2.

Idag har jag spelat sims. cc:
Fast dom var dumma i huvudet.
Jag gjorde en familj. Dom fick heta familjen Fuckface.
I familjen ingick en kvinna och en man som var gifta och hade ett barn, och kvinnans syster som också hon hade ett barn.

Kvinnans syster, som jag inte kommer ihåg vad hon heter, blev förälskad i kvinnans man.

Kvinnans man, blev förälskad i kvinnans syster. Och i kvinnan.

Kvinnans syster blir gravid med kvinnans man. Och kvinnan märker inget.

Dumma fuckface.

Fast jag är iallafall hur glad som helst över att jag fick låna och installera spelen av världens bästa Viktoria & Världens bästa Anna-Maria.
Nu behöver jag bara komma ihåg att ta med dom tillbaka till skolan imorgon.

Lill-killen i familjen är förresten hur fin som helst. Gick in i Body Shop och gjorde hur BD-inspirerade kläder som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar