onsdag 24 augusti 2011

Easy Peasy Pumpkin Peasy, Pumpkin Pie, MOTHERFUCKER.

Skola. Vi fick första läxorna idag. Helvete. Och vad hände med all "Hej jag ska lägga mer tid på läxor och lära mig prioritera yadayadayada"? Poff, borta.

Som tur är så ska inget vara inne imorgon. Men på fredag. Fysik. In mah' azz bitch.

Mina päron (och resten av mitt basketlags päron, typ) är i full gång med att planera inför en basketcup 17 September. Fyfan vad jag vill dit.

Fast första vill jag till fredag. För nu har jag tågbiljetter i Skövde och INGET KAN STOPPA MIG NUUUUUÄÄÄ. Ska bli så himla mysigt att träffa Beatavännen igen. Det var i början av juni sist, när vi var på fina Håkan i Göteborg och allt. Herrejesusminmamma.

Och snart är det kanske dags igen. Nionde september. Inget är helbestämt.... men det är näääära nuuuueeee.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar