lördag 30 juli 2011

Sagan om Harry Potter.

Morrnmorrn.
Righ, klockan är snart två. Men ändå.

Sitter och mumlar repliker från Sagan om Harry Potter-filmerna för mig själv. Dom filmerna, speciellt trean, är de bästa på hela youtube. Jag lovar.

- Tjosan Hejsan allihopa, jag heter Katriiiiiin
Professor McGonagall
Sagan om Harry Potter 4

- Jag är ful, Hedvig, visste du det att jag har bara en pungkula, trudelutt
Harry Potter
Sagan om Harry Potter 1

- Men du som är så jävla sne, så-såhär sne är du *visar med armen*
Harry Potter
Sagan om Harry Potter 1

- Heeej grabbar, jag slutade med min snuttefilt igår, justä, och jag har två saker till er, det är två saker, och det är två muffins, och jag har gjort dom själv, och min pappa hjälpte mig.
Hermione
Sagan om Harry Potter 3

Harry: Men Hermoine, bjuder du på hembränt?
Hermoine: Nae
Harry: Ska vi inte vänta några år med dethär, va?
Hermoine: Nae
Harry: Ae, jag tycker det ser lite starkt ut
Hermoine: Nae, varsågod.
Harry: Ahmen, nae, mm, ahmen, tack så mycket
Hermoine: Å så smular vi lite, lite timjan
Harry: Är du verkligen säker på att vi ska dricka dethär?
Ron: Hoppas det smakar bättre än maskroser
Sagan om Harry Potter 4

NI MÅSTE VERKLIGEN SE DOM. Hagrid är så bäst att ni måste få se det själva för att fatta hur jävla kul det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar