onsdag 27 juli 2011

Billy, fattar du vad det handlar om?

Okej, något roligare uppdatering yey!

Sitter just nu och lyssnar på Billy med Gyllene Tider. JAA, jag lyssnar på Gyllene Tider. Jag är uppväxt med dom grabbarna, så jag liksom... jag vet inte, jag tycker om dom bara. Vilket jag faktiskt har all rätt till att kunna göra. Visst så är dom ju långt ifrån mina favoriter, men dom är mysiga såhär en sommardag.

Om man ser det såhär:
Min bror satte en dag för några månader sedan igång en gammal live-DVD med Gyllene Tider som jag inte sett på säkert fyra-fem år. På domdär åren hade jag inte lyssnat något på dom.
Varför kunde jag då 90% av texterna? Det sitter i en, jag lovar.

Sååå.... har ni någon artist eller något band som sticker ut lite från eran övriga musiksmak? Berätta.

Förövrigt vet jag folk som på något sätt håller hemligt något de lyssnar på, för att de är rädda att de inte ska passa in. Det är ju bara löjligt, egentligen.

Något som påminner lite om dethär med mig och Gyllene Tider är den käraste Håkan Hellström. Han lyssnar på Evert Taube, det ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar