lördag 25 juni 2011

"frågade du om hon använde tampong?"

Detdär är en ganska intern grej som ingen egentligen kommer fatta: Försutom Louize och Maja då, som var där. Lulilulilul.

Nejmen, ja, nu är midsommarn över. Eller iallafall själva firandet. Det enda jag har sett av folkdräkter och midsommarstångar har varit på bilder, eftersom att jag själv har varit i ett hus på landet med Louize och Maja. Mys!
Vi har ätit, ätit, ätit, sovit, ätit, drivt med människor på omegle, ätit. Ungefär. Och hela förmiddagen kollade jag och Louize på iCarley på Nickelodeon. Dubbad skit. Fast vi kollade ändå. c:
Jag tänkte lägga upp några bilder, ja. And as always, bildkvaliteten blir bättre om ni klickar på bilderna.

Hemmafruarna. Tror jag. c:

Louize är vacker. Fast det visste ni la.

Och Maja är allmänt störd som stoppar tomater i munnen. Nejmen... söt där c:

Potatiskvinnan.

Vägrargåinärhetenavhästar-kvinnan.

Medan Louize & Maja var med hästarna gjorde jag det jag gör bäst - beter mig som en 3:åring.

Foppatofflor och bajs.

Hest eta potatis. Fast det var tydligen inte speciellt gott.

Mobbad potatis.

Vackert, må jag säga.

Sen tvättade vi fötterna.

Hej.

fördelaktigt, Maja.

Och såhär snygg var jag.

Precis...

Här har vi en cooling som har snott NÅGONS tröja.

Louize och hennes älskade kniv. Mja...

Maja fick tag i kameran.

En hand och en ananas.


Vackert.

Vi skulle försöka vara lite hälsosamma också. Gott som fan var det iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar