fredag 20 maj 2011

xoxoxoxoxo.

Yessir, ikväll åker jag till Jönköping. Basketcup även denhär helgen, fast nu är det med smålandslaget instead.
Vaknade upp någon gång vid 4-tiden och spydde. Det är därför jag inte är i skolan idag. Brydde mig helt enkelt inte om att gå för att jag mådde så jävla illa. Men det var bara tillfälligt, efter några timmar blev det helt okej igen.
Så, vad gör man nu då? Msn, bilddagboken, facebook OCH twitter är dött.
Men, jag kan berätta om min awesome dröm jag hade inatt.

My chemical romance skulle ha en konsert på min skola. Twin Atlantic var förband.
Dom spelade i skolans aula, och när jag kom dit så fick jag inte plats så jag fick sitta på scenkanten, hihi. Sen efter konserten så gick jag runt i skolan och pratade med Twin Atlantics sångare (som jag förövrigt inte har någon aning om vad han heter). Då plötsligt så kommer MCR ut ifrån min musiklärares arbetsrum.
Nu kommer den bästa delen i hela drömmen. 
Jag sprang (!) fram till dom och kastade mig i Franks armar, hihi. Minns att Ray bara stod och glodde på mig.
I vilket fall som helst så signerade Frank min tshirt med allas namn. Han skrev tillomed Bob!
Efter det så skulle jag berätta för Frank på en halvbra engelska hur mycket dom betyder för mig. "ouhmajgåd, you guys mean soooo much to me, you can't even imagine." Men Frank hörde inte vad jag sa, för han tyckte att jag mumlade. Så han bara: "bluppbluppblupp". *tilda död*
Så var jag tvungen att upprepa det några gånger för att han skulle fatta vad jag sa, men det gjorde han ändå inte. Till slut så blev Gerard så trött på att Frank hörde så dåligt så Gerard bara "Thank you, what's your name?"
"TILDAAA". 
"Okey, we gotta go now, but thank you, again!"
"No, thank YOU. I LOVE YOU."

"we love you too."
*tilda vaknar*
*tilda sadface*



2 kommentarer:

  1. Lycka till på cupen, saknad i skolan <3

    HAHAHAHAHAHAHA XD (om drömmen alltså)

    SvaraRadera
  2. fin rubrik du har tilda xoxooxooxoxooxxooxo !

    SvaraRadera