tisdag 14 augusti 2012

SÄVSJÖFESTIVALEN.

Idag är det tisdag.
Tisdagen den fjortonde augusti. Det betyder att världens finaste fyller år idag.
Beata var hos mig i helgen och vi var på Sävsjöfestivalen. Herregud vad fint det var. Inte så mycket folk, men Maskinen. Och Panda da Panda. Gudarrrrrsss.

Och respekt på iphonekamera/instagram-effekter. Mhm.

 På väg till Sävsjö. Taggataggataggataggataggatagga.
 Någon bild som jag tror att Beata inte vet att jag tog.
 Lite folk och okej folk på scenen. 
 Hängde lite med Bring Me The Fucking Riot...Man. Som för övrigt gjorde sin näst sista spelning. Eveerrr.
 Staffan Hellstrands gulliga gitarrist, Staffan Hellstrand himself och Staffan Hellstrands obehagliga basist.
 Vi dansade till tre band, jag och Beata. Det var bland annat dessa Småländska pöjkar vid namn Pearline.
 Päronlinjen.
 Päronlinjen. 
 MASKINEN ÄUR EIT MONSTEUR. Snygga Herbert. Han fick stå ensam ur Maskinen ett tag när Frej var och la is på sin arm som han trillat på. Dessutom trillade Frej ner på min hatt som jag kastat av mig i början av spelningen. Denna hatt är numera helig. 
PANDAAAAAAA. Vilkä djeuvlah räujv dä bläuv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar