måndag 21 maj 2012

Jag är glad att jag finns till, det breddar ut min horisont.

>>Tralala Lilla Molntuss, Kom Hit Ska Du Få En Puss<<

Det är tjugoförsta maj och termometern visar runt tjugotre grader.
Det är helt fantastiskt.
Det har varit långhelg. Riktigt lång helg.
Lediga torsdag, fredag och idag, måndag.
Har arbetat i trädgården idag, duktig dotter som jag är. Det gick rätt okej med tanke på att jag och krattan dansade omkring till Håkan i solskenet.
Imorgon är det självstudiedag. Ska göra matteprov och öva med min fina klass till skolavslutningen.

I helgen är det Miki Herkel Cup och allt jag fokuserar på är att ha det så kul som möjligt.
Sen blir det juni och skolavslutning och allt. Herregud vad allt känns bra.

Nu är det även bestämt att jag och Emelie ska se Kent den nittonde augusti i Stockholm.
Det är också ganska säkert att jag och Beata åker på Winnerbäck i juli.

HERREGUD vilken fin sommar detta ska bli.


Såg först nu att min fars huvud sticker upp i nedre vänstra hörnet. Jahaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar