lördag 31 mars 2012

My heart still beats for you.

Hej.
Idag är en söndags-lördag. Allt är segt. Allt går i slow-motion. Jag dricker te och snart så börjar pappa skrika på övervåningen, då det är hans höjdpunkt för hela våren.
Fotbollsallsvenskan börjar.
Ja. Alltså. Jag ser inte på sport. Men pappa följer Elfsborg i allt dom gör, så det händer att jag slår mig ner i soffan och gör honom sällskap.

Inatt, när jag skulle gå upp och hämta te på övervåningen, såg jag ut genom fönstret och såg det jag fruktat i flera veckor.
Snö.
Massvis av snö.
Om den inte smälter snart så dör jag. Typ.

På tal om grejer man inte sett på ett tag - jag har tagit upp Tumblr igen. Rätt rejält. Jag hoppas innerligt att ni följer mig, och om ni inte gör det, så klickar ni HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar