lördag 25 februari 2012

Musikutmaning - Dag 6.

Dag 1: En låt som beskriver min musikstil.
Dag 2: En låt som påminner om någon speciell tid/period i mitt liv.
Dag 3: En låt av en artist som jag beundrar
Dag 4: En speciell låt för dig och din älskling.
Dag 5: En låt som får mig att tänka på en gammal vän.
Dag 6: En låt som påminner om min nuvarande bästa vän.
Dag 7: En låt som påminner om tuffa tider, som jag fortfarande får den ”där känslan” av.
Dag 8: En låt som påminner om en speciell dag.
Dag 9: En låt som betyder mycket för mig.
Dag 10: Den bästa låten just nu.
Dag 11: En låt från min favorit artist of all times.
Dag 12: En låt från en ny favoritartist.
Dag 13: Den bästa videon just nu.
Dag 14: En låt som gör mig glad. 
Dag 15: En låt som får mig att dansa.
Dag 16: En låt av en artist/grupp jag sett live.
Dag 17: En låt som jag lyssnade på som liten.
Dag 18: En låt som en vän har visat mig.
Dag 19: En låt som jag gillar, som folk aldrig skulle kunna tro att jag gillar.
Dag 20: En låt som beskriver min känsla just IDAG. 
  


Dag 6: En låt som påminner om min nuvarande bästa vän.


Min bästa vän bor i Hjo och hon är bland det finaste som existerar i hela universum.
Vi har så himla många fina minnen tillsammans trots vi bara känt varandra i snart två och ett halvt år.
Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig.




Håkan Hellström - Det är så jag säger det


Du är det finaste jag vet, när allt annat här är falskt och fel.

1 kommentar:

  1. svar: ÅHHH TACK TILDA!!!! <333 DU ÄR INTE SÅ DÅLIG DU HELLER <3333

    SvaraRadera