måndag 20 februari 2012

Musikutmaning - Dag 4.

Dag 1: En låt som beskriver min musikstil.
Dag 2: En låt som påminner om någon speciell tid/period i mitt liv.
Dag 3: En låt av en artist som jag beundrar
Dag 4: En speciell låt för dig och din älskling.
Dag 5: En låt som får mig att tänka på en gammal vän.
Dag 6: En låt som påminner om min nuvarande bästa vän.
Dag 7: En låt som påminner om tuffa tider, som jag fortfarande får den ”där känslan” av.
Dag 8: En låt som påminner om en speciell dag.
Dag 9: En låt som betyder mycket för mig.
Dag 10: Den bästa låten just nu.
Dag 11: En låt från min favorit artist of all times.
Dag 12: En låt från en ny favoritartist.
Dag 13: Den bästa videon just nu.
Dag 14: En låt som gör mig glad. 
Dag 15: En låt som får mig att dansa.
Dag 16: En låt av en artist/grupp jag sett live.
Dag 17: En låt som jag lyssnade på som liten.
Dag 18: En låt som en vän har visat mig.
Dag 19: En låt som jag gillar, som folk aldrig skulle kunna tro att jag gillar.
Dag 20: En låt som beskriver min känsla just IDAG. 



Dag 4: En speciell låt för dig och din älskling.


Alltså. Jag förstår egentligen inte. 
En låt som är speciell för Mig och Min älskling, eller en fin kärlekslåt för Dig och Din älskling?
Nåja. 
Eftersom att jag antagligen kommer sluta i en lägenhet med 27 katter, så tar jag en kärlekslåt som stått där vid  min sida i såna där komplicerade stunder. Jag gillar honom. Han gillar inte mig. Känner ni igen er? Aa precis.



Och när du ser på mig
Är det knappt jag minns ett enda öknamn de kallade mig
Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din
och att dina ord i natten är det enda som når in
Jag vet inte vem jag är, jag vet att jag är din

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar