tisdag 21 februari 2012

Kiss me deadly tonight.

Jag förtränger gamla minnen med att lyssna sönder låtar jag håller fast i. Jag håller krampaktigt med handen och jag tänker aldrig släppa de där säkra nivåerna, det där jag'et som finns i dom. Som alltid finns i dom. Som alltid kommer finnas i dom. Arg, ledsen, glad, skrattande. Fan vad jag inte bryr mig... eftersom.... eftersom att dom finns där. Låtarna. 


Idag har jag varit i skolan och hos farfar och så har jag tränat. Fick reda på att min praktikplats blir i kyrkan, och det vill jag inte, så jag fick till måndag på mig att hitta något eget.
Okej, jag fick välja mellan att vara på dagis, eller att vara med som ledare i barn-och-ungdomsgrupper. Jag tänker aldrig mer vara med småbarn. Förra gången sa en tjej att jag ritade fula hästar. Jaha. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar