fredag 17 februari 2012

Grön dag.

11 Oktober 2009.
5 Juni 2010.
Det känns så konstigt. Jag har sett Green Day live två gånger. TVÅ. Och det känns som om jag vart på varenda konserten, vart med om varje grej de gjort.
Vart överallt, vart än Green Day vart. VART.

Men ja. Idag fyller iallafall Billie år. Fyrtio. 40. Fyra Nolla. Gubbe.
Nja, det är inte så gammalt. Men han är nog jordens finaste fyrtioåring iallafall.

Ville bara säga.. ehm... jag vet inte. Att jag älskar Green Day. Trots att ni inte får höra om dom så ofta, trots att jag sällan går i Green Day-tshirtar (eller band-tshirtar överhuvudtaget) längre, så älskar jag de där tre gubbjävlarna som gett mig så mycket som jag aldrig egentligen skulle kunna tacka dom tillräckligt för.
Musiken, skratten, tårarna, skriken, glädjen, lyckan, allt. Inte minst vännerna. Vare sig jag har kontakt med vännerna fortfarande eller inte, så är de något alldeles speciellt, som jag aldrig kommer glömma.

 11 Oktober.
 11 Oktober. 
 5 Juni. Fina människor.
5 Juni. Såhär nära var jag. Utan zoom. Dör lite av att bara se bilden.
 11 Oktober. Jag och fina Louize i väntan på magin.
 Fina vänner. Blev dock sjuk på kvällen och fick åka hem dagen efter. Men ändå.
 Påväg till världens bästa konsert. Någonsin.
 5 Juni. Några män står på scenen och spelar 21 guns för ett Ullevi som är fyllt av skrik och tårar.
 Beatas plaaaceee.
 Pojkarna.
Finaste födelsedagsbarnet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar