söndag 29 januari 2012

Är jag stark eller svag? Det spelar ingen roll.

Sitter i ett rum som är ganska tomt på frisk luft, vilket kanske inte det smartaste när man inte är frisk. Men ändå.
Har sett på Broder Daniel Forever för första gången. Det är lite sjukt hur fin den filmen är.

Tänkte på en grej. Just denna helgen har jag sett fram emot i någon vecka. Varför? Jo. Just för att jag hade ingenting planerat, och att vi dessutom var lediga i fredags.
Men självklart så blev jag sjuk i fredags och hela helgen har bara spenderats med film efter film på Canal+kanalerna och en massa näsdroppar och hushållspapper och halstabletter.
fan vad kul.

Har förresten börjat fundera på om det finns något folk i min ålder som fortfarande lyssnar på Gyllene Tider. Nå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar