måndag 21 november 2011

Man blir trött på ditt jävla gnäll.

Cyklade till skolan i duggregnet. Skulle hämta den där hemuppgiften. Var säker på att den låg i min Kemibok, eftersom att jag fick den under kemilektionen. 
Så jag tog Kemiboken och gick till min klassföreståndare. Hade nämligen träffat några vänner som undrat vart fan jag varit, och sa att jag hade massor att göra.

Min klassföreståndare var inte så oroad, jag hade missat att jag skulle göra klart en grej på bilden och att hela klassen tydligen skulle ha en slöjdlektion. 
Det hade dom tydligen sagt på klassrådet jag inte var med på i Måndags. Självklart hade jag inte fått reda på det. 

När jag kommer hem så märker jag att det inte alls finns någon jävla hemuppgift i Kemiboken. Bara massa blad om hur man blandar grejer och lkhujgfvhjkjihugyi. Blev så jävla frustrerad och nu hatar jag allt.
Det är tur, för livet, att det är vanlig studiedag imorgon. Fy fan för livet ibland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar