lördag 26 november 2011

Ett långt och tråkigt inlägg (om ingenting särskilt).

Idag var jag, min far och min farfars hund ute och promenerade i den gråa, regniga skogen. Det var fint. Vi gick (nästan) mil i regnet. Vi sjöng Broder Daniel-låtar och gamla visor. Vi lekte med hunden och jag fotograferade lite med en halvkass mobilkamera. Sen så har min bror äntligen lyckats fixa min gamla hårdisk. Jag var rädd att alla mina älskade konsertbilder var borta för alltid, men inte då!
Helt okej lördag, helt okej.

Det händer så mycket nu, och jag vet inte om jag hinner med när tiden bara far iväg. Men jag gör mitt bästa. Och nästa vecka blir det December. Jag byter rum och jag åker på regionsuttagning i Lund. Och nu vet jag förresten att jag kommer få en otroligt vacker julklapp. Underbart.

Hörde förresten något om att det blir en sån där ny "storstorm" inatt. Ta det försiktigt, mina vänner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar