torsdag 27 oktober 2011

Timo Räisänen.

"Sen gjorde jag lumpen och spelade in en demo med min kompis Håkan. Han ville att jag skulle spela trummor och sen så spelade jag lite gitarr också och sen så sjöng jag lite kör också. Den demon blev helt otroligt bra. Maken till låtskrivartalang och sångarglädje hade jag aldrig sett. 

Från att ha gått på lite inspiratorisk tomgång i ett par år så exploderade helt plötsligt varenda del av min kropp och min själ av musikglädje. Helvete vad bra grejer vi gjorde ihop, det är faktiskt helt otroligt. Jag älskade honom. Jag älskade allt! Jag hittade en tjej. Henne älskade jag också! Jag älskade Borås! Så jag flyttade dit! Jag älskade layout! Så jag tog ett jobb som Art Director! Jippi!!! LIVET! ÄR! SÅ! JÄVLA! GOTT! Ingenting kan stoppa mig! Vi turnerade och fick femmor i varenda jävla tidning! Det var skittråkigt i Borås! Men det gör ingenting! Vilken jävla skitstad! Men det gör ingenting! Jag säger upp mig! Jag flyttar tillbaka till Göteborg! Jag älskar Göteborg!

Under den här perioden blev jag känd som Duracellkaninen. "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar