torsdag 29 september 2011

We can be heroes, just for one day.

Igår. Jag skrev ingenting. Jag vet, jag vet. Och jag är antagligen ledsen för det. 
Men jag hade ingen tid igår. Först var det skolan. Sen följde en vän vid namn Sanna med mig hem och köpte min första gitarr. Sen hade jag basketmatch, med damerna. Och ja, det gick väl helt okej. 

Och sen då? Jag kom hem, pluggade, åt och sov. Ingen dator på hela gårdagen, alltså. Fy fabian vad bra jag är då. *klapp po hove*

Ikväll är det ingen träning för min del. Självklart så är det plugg. Men ändå. Ska lära mig några förkortningar inom fysiken, inte mycket mer. Imorgon slutar jag vid 11-halv 12-tiden. Sen ska jag nämligen till Kinna, på basket. Det är uttagning för Regionslaget och ja, jag är nervös. 

Oh. Min slöjdlärare har tydligen vart kompis med vackra Håkan. Respekt åt henne. 

Nu ska jag lyssna på lite Bowie, lite Håkan och lite The Cure. Och lite The Ark också. Mysmys. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar