måndag 19 september 2011

Kan du älska mig som luffaren älskar landsvägen?

Är otroligt sugen på oboy, men är även för lat för att ta mig ur datorstolen och gå till kylskåpet.
Har haft studiedag idag, vilket har vart skönt. Tränade nu ikväll, och det gick bra. Det var ingen hård träning direkt... vi lekte Svarte man. När man tänker efter så är den otroligt rasistisk. Vem är rädd för svarte man, liksom?

Anyways, imorgon är det skola och jag har i vanlig ordning glömt läxböckerna i detdär idiotiska underskåpet på andra våningen mittemot biblioteket. Helvete. Vet bara att jag har hemkunskap, men den är inte så farlig att glömma. Värre hade det varit med fysiken, fast det har vi ingen imorgon.
På torsdag har vi friidrottsdag. Det är lite kul. Inte så kul att tävla själv, men det är alltid kul när man ser att folk som aldrig rört en höjdhopps-matta gör allt i världen för att komma över ribban. Det är jävla inspirerande att se, faktiskt.

Nu ska jag fixa dendär oboyen, ta en godisbit ur skålen i vardagsrummet och vara allmänt fet.

1 kommentar: