söndag 18 september 2011

För inget är logiskt, för att ingenting är magiskt, och det är så tragiskt, så jag springer tillbaks till dig.



Är trött i hela huvudet efter två dagar bestående av basket, basket och basket.
Och om man sammafattar allt då? Njae. Jag är inte supernöjd med min insats.
Nog om det.

Hade så himla gärna velat vara på Gröna Lund i Fredags. Som ljuset i mörkret kom Emelie och planerade ett barnkalas! Då slapp jag sitta hemma och ha ångest och skrika "Fuckfuckfuck" tills mina stämband gick av.

Jag hade det iallafall jättemysigt. Har ju inte hunnit skriva så mycket om det (har jag ens skrivit något om det?).
Här är iallafall några bilder;










1 kommentar:

  1. uuhh min vänster hand/arm ser jättestor ut ;O Å va e de för konstigt léende jag har på bilden över den sista...? HAAHAHA jag e så vacker XD

    Fina bilder iaf ^^

    SvaraRadera