måndag 22 augusti 2011

Första skoldagen.

Vad säger man? Inte mycket. Jag gick upp alldeles för tidigt och gick och väntade i en timme på att kunna gå hemifrån.
När jag gått typ 300 meter så kommer Fredde och hennes pappa och erbjuder mig skjuts. Det tackar man för!

Sen då? Nej, det var bara tråkig skriva schema-och-dela ut papper-dag. Stötte på dom nya sjuorna också.
Alltså... jag STÖTTE inte på dom. Jag träffade dom. Såg dom. Ya get mah point, dudes.

Efter skolan kände jag att jag kunde ta det hur lugnt som helst. Då gick jag och Elin till Röda Korset Second Hand och letade efter ett svart bälte. Men när vi stod därinne så kom jag på att jag kanske kunde ta bussen hem. Jag kollade på mitt mini-buss-schema och insåg att jag hade typ fem minuter på mig. Och jag hann till busshållsplatsen. Och så jävla bra är jag dåååååeeeee.

OHOHOH, BY THE WAY. Idag har jag nagellack på mig och känner mig cool som fan!

Bild från igår kväll när jag satt och lyssnade på offline-musik när internet inte fungerade. Har fått så himla mysigt med den lysande boan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar