måndag 1 augusti 2011

Augusti i helvetet.

Det var faktiskt det första som kom upp i mitt huvud när jag funderade över texter som innehöll "Augusti".

Första Augusti då. Vad händer? Ingenting egentligen. Kom på att jag blir fjorton om en vecka, det är väl bara det.
Usch vad liten jag känner mig. Jag vet inte varför. Fjorton? Det är la ingen ålder? Eller.
Mähp. Jag ska sluta muttra. Buttra. Bittra.
Idag vart jag och mor min uppe på taket och bärde ner en säng ifrån vinden som min bror ska ha nu när han bor hemma i höst. Hittade på två skateboards! Ingen aning om att vi ägde sådanna, men där ser man. Nu har Beatabosen lovat mig att hon ska lära mig åka när jag kommer till henne i slutet av månaden.

2 kommentarer:

  1. antikrundan kommer i augsti tiill nässjö , det får du inte missa hultan !

    SvaraRadera