måndag 20 juni 2011

weirdness, weirdness.

Har tränat. Er den mocke troth.

Nu sitter jag här med oboy och är allmänt fet. Det är bra att vara det ibland. Eller typ alltid. Förutom när man har träning då. Det är inte kul.
MEN. Ni vet sånna som aldrig kommer till saken? Det är jag det. Inte för att jag riktigt har något att komma till, jag menar, "hej jag har inget att skriva om". Fyfan vad tråkig min blogg måste vara.
Fast... det är ju folk som läser så... så tråkig kanske jag inte är. Eller jo.

Nu har jag en fråga till er. Eller faktiskt, jag har två frågor:

1. Vad är det som gör Veronica Maggio så speciell?
2. Varför är det så intressant med bloggar som bara lägger upp bilder på dagens outfit och berättar att dom vart på stan och shoppat, och sen lägger upp det dom "shoppat". Jag fattar bara inte.

Och förresten så hoppas jag Ryan har det bra där uppe. Rest in peace, dude.

2 kommentarer:

  1. 1. Har jag undrat sen jag hörde henne första gången
    2. Vet inte de heller...

    haha, meningslös kommentar, jag vet, men tänkte va lite snäll å svara så gott jag kunde XD

    SvaraRadera