söndag 26 juni 2011

Uhlala.

Öhm, jag tänkte säga att jag satt här i solen, men det går ju inte. Den försvann precis.
Inte för gott då, men, ja, eh... här kommer den igen.
Nu sitter jag alltså i solen. Inte bokstavligt talat då för då skulle jag typ... brinna upp.
VAD FAN PRATAR JAG OM?

Har blivit megath förkyldth och har sådär lagom ont i halsen. Inte kul, inte kul alls.
Så... jag vaknade 06:20, kunde inte somna om, var yr, åt, satte mig vid TVn (Phineas & Ferb <33333), somnade i soffan.
Sen kom mamma upp och körde in mig i rummet igen. Sen vaknade jag vid 12-tiden med en jävla ont i halsen.
Så... då satte jag mig vid TVn igen. Glodde på minst 10 avsnitt av iCarly. Ni vet... dendär dubbade skiten jag sa att jag & Louize kollat på.
Sen var klockan helt plötsligt halv fem och jag la mig i en solstol på gräsmattan. Fast jag gillar inte ens solen, så jag gick in igen. Och nu sitter jag här. Och solen har gått i moln. Mys.

Och just det. Vi beställde en resa till Sicilien (och nu vet jag hur det stavas också). Japp, en sista minuten, så imorgon kväll (runt 23-tiden) åker jag och mina föräldrar till Landvetter. På tisdag, klockan halv 8, går flyget.
Sicilien då? Jag har aldrig vart där. Maffia-ön. Haha.

Nu ska jag skriva dagens grej på detdär schemat. Får se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar