torsdag 30 juni 2011

Tjulilusan.

Goddag kära vänner.
Eller godkväll.
Anyway.
För det första vill jag säga att det varit ganska mycket enklare om italienare kunde snacka engelska. Iallafall förstå turister som snackar engelska. Liksom GAH. Jag får paniket :c
För det andra vill jag berätta för er, kära bloggläsare, att idag har jag varit på en snoppresturang.
Yes. En snoppresturang.
Det var snoppar överallt. Jag skämtar inte. Över-jävla-allt.
Vi hade ingen aning om det förrens vi fick menyerna. Yes, det var menyer formade som jävla kukar. Vi asgarvade.
Sen började vi se oss om. Lampor, bordsprydnader, servetter, väggar, skulpturer, stolar, ALLT. Så jävla äckligt var det att sitta och se allt. Som tur var så tog vi bara lite att dricka, sen gick vi vidare.
Och ja, jag har bilder på skiten. UHU. Fast rätt kul var det ändå. Haha.
Förresten så skriver jag inte "20-dagar-saken" förrens jag är hemma. Nu är jag bara trött och vill sova. Imorgon ska vi upp till Etna, vulkanen. Kommer antagligen vara svinrädd att den ska få ett utbrott. Men ändå.
Ja, god natt då.

1 kommentar:

  1. HAHA OMG längtar tills jag ser bilden (för jag bah älskar snoppar ahh. Fast näej, bara det att det låter sjukt kul, haha) owo

    SvaraRadera