tisdag 28 juni 2011

Italia!

Här sitter jag och äter chips och dricker cola.
Ja, här sitter jag och har det bra.
För dom som inte har sett "Vi hade iallafall tur med vädret 2" är det ganska onödigt.
Ganska värdelös film, förresten.

Meeeen, okeeeeej, nu sitter jag här i italien. Yes, you heard it, jag är i ITALIEN. Efter en natt (med ca 30 minuters sömn totalt), en jävla väntan, en flygresa och en lång bussresa är vi äntligen framme.
Hotellet är flott. Jag hatar när det är flott. Det är så jävla tråkigt. Men okej, det är bra ändå. Poolen är helt fantastisk.

Ja, jag är snart 14 år och avgudar att bada. Men det är jedekul. Och sola är bara tråkigt och jhuzgnjfipngjzg. Ingen bryr sig. Ahmen tjena!?

Igår vid 00-tiden kom vi fram till Landvetter. Jag och mina päron ockuperade ett par metallbänkar. Jag fick ha metallbänken mittemot en snarkande gubbe. Tack. Verkligen.
Så... päronen somnade ganska snabbt ändå. Själv satt jag vaken. Skrev, smsade, lyssnade på musik (Before The Lobotomy med Green Day, Vi två, 17 år med Håkan och Disenchanted med MCR spelades väl några extra gånger). Och så smsade jag ännu mer, gick runt lite, läste min söta lilla Håkan-bok, funderade när pressbyrån skulle öppna (vilket visade sig vara 05:00). Och så åt jag en klubba som jag hittade i väskan. Den var rätt god faktiskt... iallafall i början. Sen blev den bara äcklig.

Vid 04:20 tiden somnar jag, äntligen, på min inte alls så underbara sovplats. (Ni får se bilder när jag kommer hem). Sen så blir klockan typ 04:40 och jag vaknar igen. Då är far min vaken också. Då äter vi mackor. ehehehhehehehehe. tjockisar.
Sen vaknar mamma också, och till sist så öppnar Pressbyrån. Onödigt ändå, eftersom att dom inte hade Kerrang!.
Sen var det bara att vänta på att klockan skulle bli 07:30. Det blev den typ aldrig. Eller jo, någon gång blev den ju det... men det tog ett jävla tag. Ska ringa och ta ett snack med dendär Fröken Ur.
Hittade ett nytt Pressbyrån på andra våningen. Ingen Kerrang där heller. Dock en RockSound-tidning. Den fick duga. Dyr var den. haha. Men whatewah.

Sen gick planet. Finally. Och nu sitter jag här. Har badat och solat och badat ännu mer. Har börjat läsa min Janis Joplin-bok som verkar vara jättefin.
Nu har vi internet i 3 dagar, sen ryker det. Hejsvej.

OH! Förresten! Får inte glömma att tacka Miss Minority för hennes übermysiga kommentar, tack! c:

3 kommentarer: