torsdag 2 juni 2011

In your head, zombie, zombie, zombie.

Lyssnar på Zombie efter en HELDAG. Verkligen.
Jag vet att ni egentligen inte bryr er om vad jag gör på dagarna riktigt, men okej, jag måste verkligen säga, eftersom att jag för det mesta bara sitter framför skärmen när jag inte är i skolan.
När jag kom hem vid 14:20-tiden så fick min mamma mig att klippa gräset. Yes, folks, jag, Tilda Hultin, har klippt gräset. Fick lite lön för det, som jag visserligen brände upp på mat och hyrfilm med Emelie sen efter att hennes gitarrlektion tagit slut. Kom precis hem ifrån henne, där vi har spillt ut 567899876 popcorn, druckit massor med kolsyrad päronsaft (?), kollat på film och kört Guitar Hero. To be honest, jag äger på Guitar Hero. Typ.

Och vet ni? Idag gjorde jag mitt geografiprov. Jag har även lämnat in både svenskakomplettering och gjort ett matteprov denhär veckan. Så damn stolt. *applåderar åt mig själv*
Nu ska jag fortsätta lyssna på massa bra musik och halvsova mig igenom Twitter och Facebook. Skittråkigt, ja, men jag orkar inte gå och lägga mig. Hohoho.
Imorgon ska jag packa, för på Fredag åker jag till Hjo. Hejsvejpådej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar