tisdag 21 juni 2011

I Love Rock 'n' Roll.

Jag hatar när jag råkar logga in på mitt andra google-konto, och upptäcker att min blogg inte finns där. Får en slags panik och bara "motherfuckerblogger". Sen märker jag att jag är inne på fel användare och damn, vad lättad man blir.

Men anyway. Nu sitter jag här och lyssnar på Grooveshark. Eller jag är inne på Grooveshark, och lyssnar på Joan Jett & The Blackhearts. Cool brud, detdär. Tror hon aldrig åldras, egentligen.
5 Juni 2010
Yesh, jag har sett den kvinnan live. c:
Hon och hennes Blackhearts var förband till Green Day i Juni förra året. Mitt livs bästa dag. Det var helt fantastiskt att få se henne, att få vara en del av de drygt 25 000 som sjöng "I Love Rock 'n' Roll" tillsammans med legenden Joan. DET var najs.
Hade inte sagt nej till att åka till Sweden Rock, nu när hon spelade där, men det blev aldrig av :c
Men jag är glad att jag fått se kvinnan live, i vilket fall som helst.

2 kommentarer:

  1. ÅH! Jag läste någonstans på din blogg att du träffat henne, men OOOH! Berätta! :'D

    SvaraRadera