onsdag 29 juni 2011

Dag 8 - Favorit-Tv-program.

Fuck the media.

men ja, något program måste man ju tycka mer om än något annat.
Hm, då säger jag MTV World stage. Där är det ju knappast några Justin Bäver eller Rebecca Svart. Tror jag inte iallafall. Har ju aldrig sett dom där. Fast visserligen har jag sett typ... bara några få WS.

Om ni inte fattade det (vilket jag ändå tror att ni gjorde) så är MTVWS livekonserter på MTV. Har sett Green Day (x3-4), My chemical romance, Muse och Placebo (vad jag minns). Sen så var det något program där dom visade hela unplugged-spelningen med Nirvana i New York. Det var första gången jag hörde live-versionen av "About a girl", då när Kurt säger något i stil med "This is a song from our first record. I think no-one knows it". Eller nåt sånt. Det var iallafall exakt samma rader som Kurt sagt som Jay Smith upprepade när jag var på honom. Ja... jag såg ut UNGEFÄR såhär då:




nejmen... ahmen... typ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar