onsdag 22 juni 2011

Dag 2 - Vad jag vill göra i framtiden

Dethär är svårt. Väldigt svårt. Fast ändå inte.
Självklart så vill jag hålla på med musik. Helst av allt skulle jag vilja vara i ett band, åka och turnerna världen över. Träffa fans. Ja, allt såntdär som musiknördar som jag kan drömma om.
Tänk att komma in på en liten klubb någonstans i USA och spela för sisådär 50 pers vars är riktiga fans. Det är min dröm. No doubt 'bout it.
Faaaast, om det nu skulle gå, så behöver man ha 'detdär'. Ja, nivet detdär idoljuryn snackar så mycket om. MAN MÅSTE HA 'DETDÄR' FÖR ATT LYCKAS.
Sen... vad som är 'detdär', har jag ingen aning om.

MEN. Okej. Jag vill spela på en punk/rock-klubb med mitt awesome band någonstans i USA. Jag vill se människor hoppa runt till musiken. Jag vill se människor må bra av det bandet gör. DET är vad jag skulle vilja göra i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar