torsdag 23 juni 2011

And he said "play the best song in the world"

Goddag kära bloggläsare. Visserligen är det sommar så de flesta av er orkar säkert inte läsa bloggar som denna. VISSERLIGEN, igen då, så är det ju så att dom flesta där ute kanske är som jag. *Hejjagskiteriomsolenlyserjagfårvälsittaviddatornnärjagvill*
Okej, jag är random, jag har inget att skriva om. JO JUST DET.
Inatt sov jag och min käre mor ute på vår altan. OH YES, I REALLY DID.
Det var inte ens kallt ute. Det var bara mysigt att ligga där under plasttaket som lät som fan på grund av regnet och vara inne på twitter, medan mrs. Päron låg och snarkade bredvid. Fast inatt föredrar jag att sova inomhus.

Sen vart jag nere på biblioteket och lånade "Green Day - the ultimate review", Three cheers av MCR, Samlingskivan av Håkan och en bok om Håkan.
Nästa vecka åker jag och mina päron kanske till Kroatien. Om vi hittar något sista minuter-plan som låter najs, vill säga. FÖr nej, jag vill inte åka buss. Det är bara jobbigt och tråkigt och iougfyvibjnkj.
Nu ska jag läsa TIMPERIET och vara allmänt osocial för några minuter. Ha't fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar