tisdag 21 juni 2011

20-dagars-Tilda.

Kollade runt på massvis med bloggar som gjort såkallade "20-25-och-30-dagars schema". Och kanske jag själv skulle göra ett?
Mest föratt jag inte har något bättre för mig på dagarna... så här har ni. Mitt officiella 20 dagars schema, som jag ska försöka följa nu i 20 dagar framöver. Ungefär.


1. Värt att lyssna på idag.
2. Vad jag vill göra i framtiden.
3. En människa jag vill träffa just-jävla-nu.
4. Den bästa boken jag läst. Och varför.
5. Den bästa högtiden jag vet.
6. Dagens outfit (roflmfao)
7. Mat - favoriträtt/dagens mat.
8. Mitt favorit Tv-program.
9. Vad för musik jag lyssnar på, och varför.
10. Den bästa musikvideon jag sett.
11. En bild på mig som "liten".
12. Mitt favoritdjur. Och varför.
13. Berätta om en förebild. Och varför.
14. Det bästa som hänt mig. 
15. En dag jag alrig kommer glömma.
16. En bild på mig för ganska exakt ett år sedan.
17. En känd person som jag träffat i verkligheten. 
18. Vad jag ALLTID har med mig.
19. Husdjur. 
20. Berätta om musiken och hur den har förändrat mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar