tisdag 31 maj 2011

Vi är inte förlorade för att vi inte är någon söt liten tjej med piano.

Sitter och lyssnar på min "summertime"-lista på spotify. YES, JAG HAR FAKTISKT TID KVAR. Efter att ha varit borta 2 helger + att jag fått massa extra timmar så har jag klarat mig, och imon kommer nya timmar :')
Och så sitter jag och dampar med Friday föratt SJÄLVASTE UNDERBARA AWESOME-MANNEN BILLIE JOE ARMSTRONG HAR TWITTRAT ATT DOM HÅLLER PÅ MED MASSA NYA LÅTAR OCH ATT DET GÅR AWESOME OCH OHIGUFYICGHVKJLNMIOFIYBJNKMJOIPHGOFYITCGVHBJNK.

Om ni också har tid kvar på spotify och vill kolla upp min sommarpeeeepp-lista klickar ni HÄR.

Och jag ramlade in på nåt' diskotek,
sen ramla' jag ut, såvitt jag vet
Och jag ramla' omkull och tog mig upp
och sen ramla' och omkull igen.

Ramlar - Håkan Hellström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar