söndag 22 maj 2011

hej

Banksy är så galet bra.
Världen gick aldrig under. hmpfhmpfhmpf. haha, nej.
Fast däremot gick basketen inte jättebra. Fast jo, fast resultatet blev ju inte jättebra.
Ja-a, vi förlorade. Allt.
Men där finns ett MEN.
För det har vart svinkul tycker jag iallafall. Kul att få träffa lite nytt folk också, trots att jag är en, hmpf, låt oss kalla det *hej jag är blyg*-människa.

Så nu... nu är jag förkyld, har träningsvärk i hela kroppen och har stukat till foten på nåt jävla sätt också. Och så har jag kommit på lite saker jag måste göra som jag inte kan göra för jag har alla böcker i skolan
Matteläxor... som jag VERKLIGEN kommer hinna lämna in på Tisdag. Njae.
Geografiprov denhär veckan. In my ass.

Svenskainlämning. Hon gav mig IG för en ynka liten sak som är jättelätt att fixa. MEN ÄNDÅ. IG!?

Skolan </3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar