tisdag 17 maj 2011

Fronkie & jag kommer bo i en lägenhet med 27 katter.

Ledsen för det halvt tråkiga inlägget, men så fort jag blir påmind om ett prov får jag PMS-anfall och blir allmänt skitsur. Och jaa, ett sånt exempel var i förra inlägget.
Men jag kan fortfarande påstå att skolan kan vara en skithög. För det kan den. Enligt mig så ser man numera skolan mer som ett tvång än en vilja att lära sig något. Det är inte ofta man tänker på vilken nytta man har av skolan, eftersom att man inte blir påmind om det på rätt sätt.
Och vad tycker jag det beror på då? Enkelt. Lärarna. Visst, alla människor är inte bra. Vissa människor borde inte ha det yrket de har. Men man får faktiskt tänka på att lärar-yrket är ett av de viktigaste yrkena enligt min åsikt. Man ska inte vara en sur jävel som tycker det var bättre förr om man ska jobba med ungdomar hela dagarna. FUUUUUU.

5 år tills jag tar studenten. Och fyfan vad jag längtar till den dagen. ogfdtucgvhbjnkjokpugiyu.
Då kan jag flytta tills USA och flytta in i Franks hus. Och jag är så snäll så att jag låter Jamia, Cherry & Lily bo kvar. Och därmed basta.

1 kommentar: