fredag 8 juli 2011

Jag visste inte ens att jag gillade Slipknot. Men jo, det gör jag.

Lyssnar på Snuff med Slipknot nu.
Så jävla fin och ååinzduoigfundzfungkfdszh.



Vila i frid, Paul Gray. 
1972-2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar