fredag 8 juli 2011
Jag visste inte ens att jag gillade Slipknot. Men jo, det gör jag.
Lyssnar på Snuff med Slipknot nu.
Så jävla fin och ååinzduoigfundzfungkfdszh.
Vila i frid, Paul Gray.
1972-2010
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar