fredag 30 december 2011

2011 i frågor och svar.

Ditt 2011 - Sammanfattning

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej. Nyårslöften är inte min grej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja.

5.Vilka länder besökte du?
Italien.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Mycket. 

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
4 Juni. Håkan live för första gången. Enligt många den bästa spelning Håkan gjort. Och den största.



8. Vad var din största framgång 2011?
Det vet jag inte.

9. Största misstaget?
Det kan jag inte bestämma mig för.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.

11. Bästa köpet?
Biljett till 4 Juni. Helt klart.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Eh. Vet jag inte. Konsertbiljetter och godis kan jag tänka mig. c:

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ohja. Vet inte riktigt vad jag ska välja. Kanske när mina fina vänner överraskade mig med en kladdkaka på min födelsedag.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
En midsommarnattsdröm - Håkan Hellström, Vid protesfabrikens stängsel - Håkan Hellström, Cancer - My Chemical Romance, Vad två öron klarar - Kent, Visa vid vindens ängar - Håkan Hellström, Gitarrer & bas, trummor & hat - Hästpojken

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Mycket.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig.

18. Hur tillbringar du julen?
Den tillbringades hemma med zu family.

19. Blev du kär i år?
Ja.

20. Favoritprogram på TV?
Jag vet faktiskt inte. Kanske AWKWARD. Eller jag vet inte.

21. Bästa boken du läste i år?
I taket lyser stjärnorna och en Broder Daniel-bok jag lånade från biblioteket.


22. Största musikaliska upptäckten?
Håkan Hellström. No doubt.

23 . Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Minns för tillfället bara att jag fick mycket jag önskade mig på julafton. Hehe.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Haha, ja.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag var och åt kladdkaka hos några fina vänner. Hehehe.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
JA.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Eh. Varierat. Haha.

29. Vad fick dig att må bra?
Fina vänner och fina konserter.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
HAHA. Det måste ju vara Håkan Hellström trolololo.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Massor!

33. Har du legat på sjukhuset?
Nej.

34 .Hur ska du fira nyår?
Med fina vänner!

35. har du varit lycklig detta år?
Det hände.

36. det bästa med hela 2011?
Håkan-konserterna.

37. Tror du 2012 kommer bli bättre än 2011?
Hoppas det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar