onsdag 16 november 2011

Eftersom att jag är så dålig på just sånthär;

ALLMÄNT:
Har du pojkvän/flickvän? - Nix.
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - Nope.
Har du kramat någon 2011? - Massor!
Har du hatat någon 2011? - Haha. Jo. Det har jag nog. 
Har du sagt "Jag älskar dig" till någon 2011? - Jaa.
Är du kär nu? - Hm.
I vem?
Kan du vissla? - Yeeees.
Gillar du att mysa? - Åh ja.
Vad har du för ögonfärg? - grön-grå... tror jag.
Gillar du någon just nu? - Jadu... det kanske jag gör...
Röker du? - Nope.
Snusar du? - Nope.
Knarkar du? - Nope.
Är du kräsen? - Nja. Med vissa saker. Typ som att äta fisk. 
Blond/brunett? - Hm.
Stjärntecken? - Lejon.
Husdjur? - Inte ett enda. 
Beskriv ditt hår? - Rött, kort, uppklippt, jobbigt, helt okej. Mjaaaa.
Vad har du på dig just nu? - tights, linne och väldigt fin mjukiströja.
Har du något i håret just nu? - Det hoppas jag inte.
Öl eller cider? - Cider säger jag då.
Saknar du någon just nu? - Åh, ja.
Vad är klockan just nu? - 18:16
Vad har du för status på msn just nu? - Offline.
Har du skurit dig nån gång? - Nej.
Har du fräknar? - Nope.
Cola eller Cola Light? - Cola!
Favorit tv-serie? - Jag såg på Shameless en gång och det var riktigt bra. Annars säger jag nog gamla goda Scrubs.
Vilken är din favoritglass? - Tror jag säger Magnum Orginal. Åhåååå
Har du gråtit efter att du varit hos frisören? - Har jag säkert gjort någon gång, haha!
Blir du full varje helg? - Det kan jag inte påstå.
Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? - Nej!
Kan man få ditt nummer? - Vem är det som frågar?
Har du någon gång önskat att du var någon annan? - Haha, ja.
Vänster eller högerhänt? - Höger!

TIO FRÅGOR OM KÄRLEK:
1. Har du nånsin varit kär? - Jag vet faktiskt inte. Jag är trots allt bara 14.
2. Tror du på kärlek? - Självklart.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Haha! Det vet jag inte (?)
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja och nej. Kanske inte krossat, men definitivt några djupa knivhugg.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Nja. Det varken tror jag eller hoppas jag på.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej. 
7. Har du nånsin varit kär i någon utan att tala om det för honom/henne? - Ja!
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Det beror väl på vem jag startar förhållandet med...?
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Hur hemligt skulle det vara om jag visste om det?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Njaaa.
TIO ANTINGEN ELLER:
1. Kärlek eller pengar? - KÄRLEK.
2. Cider eller öl? - Du frågade det för inte jättelängesen.
3. Dag eller natt? - Dag OCH natt.
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande(!)
5. Tv eller internet? - Internet.
6. Pepsi eller cola? - Cola.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? - Romantisk hemmakväll, tror jag.
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face!
10. Bilddagboken eller Facebook? - Ansiktsbok.


TIO HAR DU NÅGONSIN:
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Haha, jag smiter väl inte ut så mycket.
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Det har jag velat, ja.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Jodå.
4. Har du nånsin hoppat bungy jump? - Haha, nej, nej och nej.
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Antar att det handlar om trafikolyckor så; nej.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Aldrig i livet.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Haha, ja.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nix.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Efter mitt googlande på 'ömsesidigt', så är jag rätt säker på det, ja.
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Alldeles för många gånger.


NÅGRA FLER OINTRESSANTA FRÅGOR:
1. Har du häst? - Nej.
2. Har du katt? - Nej.
3. Har du hund? - Tyvärr inte.
4. Gillar du ormar? - Nja.
5. Gillar du spindlar? - Eftersom att jag inte ställer mig och skriker av rädsla när jag ser en så, dom är väl helt okej.
6. Röker du? - Nej. Som jag redan sagt.
7. Är du oskuld? - Ja.
8. Snusar du? - Nej.
9. Har du testat droger? - Men nej.
10. Max eller McDonalds? - Donken!
11. När kramade du någon sist? - Idag!
12. Saknar du någon speciell person? - Ja. Åh.
13. Har du svårt för att bli kär? - Jag tror det. 
14. När kysste/hånglade du med någon sist? - Haha. Not your business, maaaan.
15. Ångrar du det? - Som om det skulle spela någon roll nu.
16. Är du singel? - Ja. Med tanke på första frågan är det rätt självklart.
17. När fick du senast en komplimang? - Idag!
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - Jo. Det har jag.
Hånglat med fler än 50 pers? - Varje dag!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Nej.
Gjort något riktigt dumt? - Ja!
Gjort något du verkligen ångrar? - JA.
Åkt ambulans? - Nej.
Gjort nåt olagligt? - Ja.
Blivit polisanmäld? - Det tror jag inte.
Slagit ner någon? - Haha, nej, inte seriöst. (det låter konstigt att slå ner någon oseriöst. Men ändå.)
Skämts över dina föräldrar? - Ja.
Skämts över dig själv? - Det händer väl... ganska ofta.
Sagt jag älskar dig och menat det? - Varje gång.
Varit kär? - Ja, det är jag faktiskt rätt säker på.
Är du ensam nu? - Ja.
Vill du ha barn? - 29 katter i en liten etta nere i centrum. Like a boss! (Ja, självklart. Men det är ett tag tills dess.)
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Jag. 
Såg dig gråta? - Jag skrattade så mycket att jag grät idag. Så några vänner!
Fick dig att gråta? Jadu.
Du delade en cigg med? - Ingen!
Skällde på dig? - Ojdå.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - ja.
Kramat någon? - Ja!
Pussat någon? - Nej.
Köpt någonting? - yes.
Sjungit? - Ja!
Saknat någon? - Jaa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar